Ostatnia aktualizacja rankingu: 2024-05-09 03:42:17
1. Canon EF 100 f/2.8 L Macro IS USM
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 15 / 12 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 23.4° Odległość min.: 0.3 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1x Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 77.7 × 123 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 625g Stabilizator obrazu: tak
2. Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO do S ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 13 elementów w 10 grupach (w tym 3 elementy wykonane ze szkła ED) liczba listków przysłony: 13 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 27? Odległość min.: 205 mm Kompatybilność: pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: ?74 mm × 120 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 619 g Stabilizator obrazu: nie
3. Venus Optics 24mm f/14 makro 2x Canon
Typ: obiektyw makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 27 / 19 Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 85° Odległość min.: 2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 38 × 408 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 474g Stabilizator obrazu: brak
4. Sony FE 50mm f/2.8 Macro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 50 mm Budowa: 8 elementów w 7 grupach Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Sony AF Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0.16 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8- Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 236 g Stabilizator obrazu: tak
5. Canon RF 100mm f/2.8 L MACRO IS USM
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 17 elementów w 13 grupach Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 20 Odległość min.: 26 Przysłona: 2.8 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Regulacja ostrości: tak Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 81.5 × 148 Kolor obudowy: czarny Masa: 730 Stabilizator obrazu: tak
6. Voigtlander Apo Lanthar 110mm f/2.5 So ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 14 / 12 Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0,35 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 453 g Stabilizator obrazu: brak
7. Sigma 24-70 f/2.8 EX DG IF HSM Canon
Typ: makro Zakres ogniskowej: 24-70 mm Budowa: 14 / 13 Filtr o średnicy: 77 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 84.1°-34.3° Odległość min.: 0.4 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7, przysłona kołowa Wielkość: 88.6 × 115.5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 700g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
8. Olympus OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 9 ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 90 mm Budowa: 8 elementów w 7 grupach Filtr o średnicy: 55 System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 47 Odległość min.: 0.16 Przysłona: 3.5 - Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 100 mm Maks. powiększenie: 1.4 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 70.8 × 71 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 453 g Stabilizator obrazu: tak
9. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 24,4° Odległość min.: 0.2m Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: około 0.1x / 0.2x Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 57,5 × 36 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 115g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
10. Panasonic Lumix S 24-105mm f/4 Macro O ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 24-105 mm Budowa: uszczelniona obudowa Filtr o średnicy: 77 mm System mocowania: Panasonic/Leica L Kąt wiedzenia: 84°(Wide) - 23°(Tele) Odległość min.: 0,30 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 4.0 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: 84×118 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 680 g Stabilizator obrazu: tak
11. Venus Optics Laowa CA-Dreamer 100 mm f ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 100 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 62mm System mocowania: Nikon Z Kąt wiedzenia: 20° Odległość min.: 0.24 m Przysłona: 2.8-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 72×125 Kolor obudowy: czarny Masa: 638G Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
12. Olympus M.ZUIKO DIGITAL 60 f/2.8 Macro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 60 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 67 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 20° Odległość min.: 0.2m Kompatybilność: Micro 4/3 Przysłona: 2.8 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 56 × 82 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 185 g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
13. Venus Optics 65mm f/2.8 Ultra Makro AP ...
Typ: obiektyw makro Zakres ogniskowej: 65 mm Budowa: 14 / 10 Filtr o średnicy: 52 mm System mocowania: Nikon Z Kąt wiedzenia: 24,4° Odległość min.: 0,17 m Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 100 × 57 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 335 g Stabilizator obrazu: tak
14. Panasonic H-HS043E 42.5 f/1.7
Typ: makro Zakres ogniskowej: 42.5 mm Budowa: 10 / 8 Filtr o średnicy: 37 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 29° Odległość min.: 0.4 Kompatybilność: Micro 4/3 Przysłona: 1.7 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: około 0.2x / 0.4x Ilość listków przesłony: 7 (kołowy otwór przysłony) Wielkość: ok. 55 × 50 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 130g Stabilizator obrazu: tak
15. Irix Cine 150mm T3.0 macro 1:1 Nikon Z
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 9 Filtr o średnicy: 95 mm System mocowania: Nikon Kąt wiedzenia: 13,7° Odległość min.: 0,35 m Kompatybilność: pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 136×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1105g Stabilizator obrazu: tak
16. Irix Cine 150mm T3.0 L-mount Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 11 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: L-Mount Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 31,2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 163,2×97,2 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1220g Stabilizator obrazu: tak
17. Sony E 30 macro f/3.5
Typ: makro Zakres ogniskowej: 30 mm Budowa: 12 / 10 Filtr o średnicy: 62mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 50° (APS-C) Odległość min.: 0,09 Przysłona: 3.5 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1:1 Ilość listków przesłony: 7, przysłona kołowa Wielkość: 62 × 55,5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 138 g Stabilizator obrazu: 15mm (odpowiednik ogniskowej 30mm dla formatu małoobrazkowego), f/1.7, f/16, Micro 4/3, 4/3", 72°, 20cm, Około 1:10 (odpowiednik 1:5 dla formatu małoobrazkowego), 9 elementów w 7 grupach (3 soczewki asferyczne), 7 listków przysłonyPrzysłna kołowa, AF / MF, Brak, 46mm, Maks. średnica 57.5mmDługość ca
18. Nikon AF-S DX 40 f/2.8G Micro
Typ: makro Zakres ogniskowej: 40 mm Budowa: 9 / 7 Filtr o średnicy: 52 mm System mocowania: Nikon F Kąt wiedzenia: 38°50 Odległość min.: 0,16 m Kompatybilność: APS Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 60 mm Maks. powiększenie: 1:1 Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 68,5×64,5 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 235g Stabilizator obrazu: nie
19. Sigma 105mm f/2.8 APO EX DG OS HSM Mac ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 105 mm Budowa: 16 / 11 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Nikon Kąt wiedzenia: 23.4° Odległość min.: 0.4 Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: około 0.2x / 0.4x Ilość listków przesłony: 7 (kołowy otwór przysłony) Wielkość: 97,5×74 Kolor obudowy: czarny Masa: 725g Stabilizator obrazu: tak
20. Venus Optics Laowa C-Dreamer 7.5 mm f/ ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 7.5 mm Budowa: 13 / 9 Filtr o średnicy: 46 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 110 stopni Odległość min.: 0,35 m Przysłona: 2.0-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 55 × 50 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 170 g Stabilizator obrazu: tak
21. Venus Optics 24mm f/14 makro 2x Nikon
Typ: obiektyw makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 27 / 19 Filtr o średnicy: brak System mocowania: Nikon Kąt wiedzenia: 85° Odległość min.: 2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 14 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 0,34x (przy 15 mm) Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 38 × 408 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 474g Stabilizator obrazu: nie
22. Olympus M.Zuiko Digital ED 30mm f/3.5 ...
Typ: makro Zakres ogniskowej: 30mm Budowa: 7 / 6 Filtr o średnicy: 46 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 40° Odległość min.: 0.095 Przysłona: 3.5-22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 57 × 60 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 128 g Stabilizator obrazu: nie
23. Canon 8-15 f/4.0 EF L USM
Typ: makro Zakres ogniskowej: 8-15 mm Budowa: 14 / 11 Filtr o średnicy: nie dotyczy System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 180° - 175° 30 Odległość min.: 0,15 Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 4.0 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 0,34x (przy 15 mm) Regulacja ostrości: AF Ilość listków przesłony: 7 Wielkość: 78,5×83 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 540g Stabilizator obrazu: tak
24. Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Sony ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 105 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Sony E Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 74×135,6 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 710g Stabilizator obrazu: nie
25. Irix Cine 150mm T3.0 PL-mount Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 11 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: PL Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 31,2 cm Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 40 mm Maks. powiększenie: 1 (1:1) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 129×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1100g Stabilizator obrazu: tak
26. Irix Cine 150mm T3.0 MFT Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 11 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Micro 4/3 Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 159×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1160g Stabilizator obrazu: nie
27. Irix Cine 150mm T3.0 Canon EF Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: uszczelniona obudowa Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 84°(Wide) - 23°(Tele) Odległość min.: 0,30 m Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 180 Maks. powiększenie: 2.1 Ilość listków przesłony: 13 Wielkość: 136×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1110 g Stabilizator obrazu: tak
28. Sigma 105mm f/2.8 DG DN DG DN Macro Ar ...
Typ: teleobiektyw makro Zakres ogniskowej: 105 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 62 mm System mocowania: Canon EF Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 2.8 - 22 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 9 Wielkość: 76×95 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 710g Stabilizator obrazu: nie
29. Laowa Probe 24mm f/14 Macro Canon RF
Typ: makro Zakres ogniskowej: 24 mm Budowa: 27 elementów w 19 grupach Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 85° Odległość min.: 2 Przysłona: 14 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 58 × 408 Kolor obudowy: czarny Masa: 470 Stabilizator obrazu: nie
30. Irix Cine 150mm T3.0 Canon RF Imperial
Typ: makro Zakres ogniskowej: 150 mm Budowa: 12 / 7 Filtr o średnicy: 86 mm System mocowania: Canon RF Kąt wiedzenia: 23,3° Odległość min.: 0,29 m Kompatybilność: Pełna klatka Przysłona: 3.0-32 Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 7,5 mm Maks. powiększenie: 1.25x (Mikro Cztery Trzecie) / 2.5x (format małoobrazkowy - 35 mm) Ilość listków przesłony: 11 Wielkość: 136×97 mm Kolor obudowy: czarny Masa: 1100g Stabilizator obrazu: nie
Najlepsze opinie ↑
Interesują mnie obiektywy, które oferują dobrą jakość obrazu, ale jednocześnie nie są zbyt drogie. Rozważam także zakup używanego obiektywu, jeśli będzie to opłacalna opcja, tzn. jak robiłem rozeznanie na własną rękę, to rzeczywiście są dużo tańsze niż nowe, ale też trudno powiedzieć w jakim są stanie, tzn. przede wszystkim chodzi chyba o to czy nie są porysowane soczewki ...
Będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki, które pomogą mi w zakupie. Mogę wydać około tysiąca złotych. Wiem, że to niedużo, dlatego właśnie bardziej skłaniałbym się w stronę czegoś używanego… Z góry dziękuję.